tiistai 16. syyskuuta 2014

Lovely weekend


Oltiin siis 29.8-1.9. Snowy Mountainseilla, jonne ajettiin päälle 5 tuntia. Meijän mukana oli hostien kaks ystäväperhettä.  Koirat ja kanalauma toivotti meijät tervetulleeks aivan ihanalle farmille, jossa majotuttiin. Meijän majapaikka oli Adaminaby nimisessä paikassa ja laskettelurinteet ja varsinkin lasten kauan odottama lumi oli noin tunnin matkan päässä Selwyn Snowfields nimisessä paikassa :) Pakko tämmösenä lumi asiantuntijana sanoo että lumi ei kyllä tuntunu yhtään oikeelta lumelta, se oli enemmänki sellasta jäähilettä :D Lapset varsinki oli ihan innoissaan lumesta ja laskettelusta. Niitten pitää päästä Suomeen oikeeseen talveen ja lumeen! Mä en ite lasketellu, koska se oli aika kallista eikä laskettelu muutenkaa oo mitään mun lempipuuhaa. Säästin mun rahat koska mennään Miran kaa Gold Coastille kahen viikon päästä!!! Jeee en malta oottaa! Huikeeta nähä Mira täällä toisella puolella maapalloo! Mutta takas aiheeseen, mulla oli tosi kiva viikonloppu ja oli hauskaa nähä lunta Australiassa.  Mä näin myös ekaa kertaa paljon kenguruita hyppelemässä tien varsilla ja metissä:) 

Nyt mä yritän parantaa tätä mun bloggaustahtia (moneskoha kerta kun sanon samaa :D), tää on iha säälittävää. Mä voisin kirjottaa mun normi työpäivistä täällä ku tähän mennessä kaikki paitsi viime postaus on viikonlopuilta :D


♥ Emma

5 kommenttia:

  1. Heii tuutteko viikonloppuna vai nillo gold coastille? :) ku ollaan ehkä kans host perheen kanssa menossa sinne ekan lomaviikon viikonloppuna:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tullaan 28. päivä eli sunnuntaina:) ootko vielä sillon siellä?

      Poista
    2. En ookkaa ku mennäänki sunshine coastille : /

      Poista
  2. Olit kommentoinu mun blogiin ja KIITOS siitä!! Kateellisena täältä harmaan Englannin keskeltä katselen näitä sun aurinkoisia kuvia.. :DDD Noei, tännehän mä halusin tulla ja viihdyn 100% ni eikai tässä oikeen voi valittaa. Jään innokkaana seuraamaan sun seikkailuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä mitään, se oli hyvä postaus idea :) haha :D Mä mietin pitkään lähenkö Englantiin vai Australiaan ja lopulta aussit voitti :) Englantiinkin pitää kyllä päästä joku päivä!

      Poista