torstai 18. syyskuuta 2014

Saturday





Kuvat on viime lauantailta kun vieteltiin Ellan, Pilvin, Jessin ja Beccan kanssa päivää keskustassa. Täällä oli taas joku ratatyö ja mun piti lähtee aamulla aikasiin kohti Sydneyä, että kerkesin aamupalalle Pancakes on the rocksiin. Nam oli hyvää pannaria! Aamupalan jälkeen kierreltiin kojuja ja kateltiin katuesitykiä. Illemmalla shoppailtiin  vähän Pilvin ja Ellan kanssa ja sitte mentiin salille! Urheilin ekaa kertaa täällä, nyt pitää tsempata tai tuun takas isompana ku kukaan vois uskoo. Salin jälkeen syötiin juuri alotetun terveellisen elämän kunniaks kanasalaatit, mutta sorruttiin kuitenkin ostamaan jälkkäriks frozenyogurtit. Oli mulla sentään paljon mansikoita siinä :D Mentiin Ellan kanssa Pilville yöks ja sunnuntai aamuna lähettiin Bondille. Oli ihanan lämmin ja aurinkoinen päivä ja Bondi on vaan niin ihana paikka <3 Laitan kuvia sunnuntailta tänne kuhan saan ne Ellalta :)

Asiasta toiseen näin tänään lenkillä käärmen!! Ja ei ollu mikään pikkunen käärme! Siinä se vaa chillisti paistatteli auringossa kun minä meinasin saaha sydänkohtauksen. Eka jähmetyin vaan paikalleni ja sitte rupesin peruuttamaan mutta pakko oli mennä takasin lähemmäs ja ottaa kuva :D En kuitenkaan uskaltanu ohittaa sitä nii piti kääntyä takasin. Voi olla että oli viimenen lenkki tuolla päin :D



♥ Emma

2 kommenttia:

  1. HYI HYI HYI HYI HYI !!! Ai että mä vihaan käärmeitä. Onneks mä en nähny luonnossa yhtäkään. Eläintarhassa mulle lykättiin pyytton olkapäille ja hyvä etten pyörtyny XD Ihana et oot jaksanu kirjottaa blogia näinki ahkerasti! Tosi kiva lueskella mitä sinne kuuluu :) Iteki yritin mut sit se vähän jäi.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäki vihaan!! Toi käärme oli ton laguunin lähellä nii nyt en uskalla enää mennä sinne :D Haha oisin kyllä saattanu itekki pyörtyä xD Joo nyt oon yrittäny tsempata ja kirjottaa vähä useemmin ku alussa, pitäs vielä jaksaa/osata kirjottaa englanniks nii kaikki täälläki ymmärtäis :D Mä yks päivä kävinki lukee sitä sun vanhaa blogia:) ja alan nyt seurailee sitä sun uutta:)

      Poista