tiistai 23. syyskuuta 2014

Kuulumisia

Tää viikko mulla on vähän erilainen koska lapsilla on lomaa koulusta ja hostvanhemmat on töissä. Ja hostäiti työskentelee joka päivä normaalin kahen päivän sijaan. Keskimmäinen tosin on hostmaman mukana töissä eli mulla on nuorin ja vanhin päivisin:) Eilen me maalailtiin vesiväreillä, oltiin ulkona ja leikittiin Jaden kanssa koulua. Opetin sille myös vähän suomee ja se kuulostaa kyllä niin ihanalta ku se puhuu sitä:)


Tänään oltiin puistossa pari tuntia ja kotimatkalla pikkunen nukahti rattaisiin. Jade halus mennä kotiin sellasta reittiä missä on semmonen iso ylämäki ja aattelin että no mennään vaan, kai mä nyt yhet rattaat ja taaperon saan työnnettyä ylös mutta huhhuh oli rankkaa! Kotiin päästyä hiki virtas viimestä päivää joten ruettiin leikkimään vesisotaa.


Suomessa kuulemma vaan sataa lunta/räntää ja alkaa kylmenemään ja pimenemään haha :D Oon kyllä onnellinen että oon täällä lämmössä ja auringonpaisteessa :p

Ps. Enää 5 yötä Gold Coastiin !! Ja heti Gold Coastin jälkeen lähetään hostperheen ja ystäväprheen kanssa Jervis Bayhin!


♥ Emma

2 kommenttia:

  1. Ihanan lämpimän näköistä! Tääl Englannissa on ollut tähän asti tosi lämpimät säät (22-25 astetta päivisin), muta nyt alkaa selkeesti viilenemään :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo täällä on ihanan lämmin! Paitsi tänään on ollu vähä pilvistä ja viilempää:( ohoh on sielläki ollu aika lämmin:) Kirjotatko muuten blogia sieltä? Ei ainakaan profiilin kautta löytyny :D

      Poista