torstai 25. syyskuuta 2014

Friends are like stars, you don't always see them but you know they're always there

Terve tuas! Tänään meillä oli playdate meillä kahen saksalaisen aupairin ja niiden hostmuksujen kanssa. Oli tosi kiva ku lapset leikki yhessä ja me jutskailtiin kaikenlaista:) Toinen niistä saksalaisista on meijän ystäväperheen uus auppari ja oon niin ilonen että se on täällä! Meijän hostperheet on tosi paljon tekemisissä nii on kiva että nyt mulle on mun ikästä seuraa:) Ja kun me mennään Jervis Bayhin viikon päästä nii tää perhe ja auppari tulee meijän kanssa, jeee! Mulla ei oo mitään kuvia tältä päivältä tai eiliseltä ja tänään selailin facebookissa vanhoja kuvia nii laitan nyt muutaman vanhan kuvan tänne täytteeks.



Tuli kyllä ikävä noita kuvia selaillessa ja muistellessa mitä kaikkee me ollaan yhessä tehty! Näitten tyyppien kanssa on tullu monet naurut naurettua ja tullaan monet vielä nauramaan. Vaikka en vielä halua täältä kotiin niin ootan kyllä sitä että pääsen taas nauramaan meijän tyhmille jutuille ja ideoille:D Mä oon niin onnellinen että mä oon saanu nää ihmiset mun elämään! Mulla on maailman parhaimmat ystävät <3

Though miles may lie between us
we are never far apart
For friendship doesn't count miles
it's measured by the heart  

♥ Emma

2 kommenttia:

  1. oo melkeen itku tuli :/ me ainakin miksun kaa ootetaan että tuut takasin, ollaan nimittäin aivan liian kauheita kahestaan, tarvitaan kurinpitäjä, you know what i mean.. :D Meidänkin jutuilla pitää olla joku taso, ni tarvitaan sua <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sori kamu unohin vastata! Nii melkeen mullekki ku kattelin kaikkia kuvia:'( huhhuh en haluu ees kuvitella teijän juttuja..:D No päälle puolen vuoden jälkeen teijänki elämään tulee taas valo!

      Poista